Okej, nu är de såhär att min systemkamera har gått isönder så jag har ingen kamera som jag kan använda att fota med. Min mobil är helt konstig så jag kan inte lägga upp bilder därifrån och knappt göra inlägg heller. Jag har ju inte datorn i skolan än, och jag brukar inte starta min dator här hemma om jag inte har något specielt att göra typ. Det går knappt att lägga upp bilder här ifrån datorn heller. Och designen suger. Japp, det är DÄRFÖR jag inte bloggar super bra för det är inte lätt när man har alla dom problemen. Alltså, jag ska försöka fixa allt detta nu. Jag håller på att fixa min mobil men det tar lite tid, om ca två veckor får jag en macbook air som jag kommer ha i skolan osv.. Jag planerar också att köpa en kamera inom några veckor och att kanske lägga pengar på en design från annaform eller någon sån. Så allt kommer lösa sig..hihi Det är bara att vänta

Kommentera

Publiceras ej