Hejsan!
Jag heter Emelie och är 14 år, tror dock att dom flesta som läser detta redan vet detta men tänkte ändå göra en presentation, så blir det enklast sen för nya läsare att veta vem jag är. Jag heter då somsagt Emelie och jag lever i Södra Skåne med mina två systrar, mina föreldrar och mina två katter. På fritiden så boxas, rider och dansar jag. Ridningen är dock den största delen i mitt liv, jag har ridit i ca 5 år på både ridskola och på privathästar. Just nu rider jag en 12 årig arab valack som heter Perfect, han har tyvärr ont någonstans på ryggen när sadeln är på så jag rider han barbacka tillsvidare om nu det var intressant. Jag hjälper även andra med sina hästar så även andra hästar kan dyka upp här på bloggen ibland. Sen får man absolut inte glömma att en av mina största hobbys är att shoppa, jag är en liten shopaholic, haha

Jag har videofy så videobloggar kommer absolut komma upp mellan gämna mellanrum. Ni kan gärna ta och följa mig där, jag är ganska säker på att jag heter EmelieWinquist.

Jag är helt beroende av Onedirection, det är igentligen helt sjukt vad fem killar kan göra med en tjejs liv men jag kan lugnt säga att min ena vägg i mitt rum är full med bilder på dom, hehe. Jag var även såklart på deras konsert i Köpenhamn och det var absolut den bästa konserten jag någonsin har varit på! Jag var där med en kompis och vi satt sjukt nära dom, jag kan visa er lite bilder därifrån sen någon dag.
 
Jag är väldigt beroende av Justin Bieber också och han delar väggen i mitt rum med Onedirection. Även han var jag och såg på konsert i Köpenhamn och den var lika bra som onedirection dock satt vi väldigt långt bak så det går inte att jämnföra konsertena, två helt olika upplevelser. Jag har inte lika många bilder härifrån (filmade mest) men visst kan jag även passa på och lägga upp någon bild från denna konserten här på bloggen.
 
Jag kommer göra ett inlägg som handlar om var ni kan hitta mig, tex, instagram, twitter, facebook osv..Det kommer förmodligen upp inom några dagar!
 
Ni får ha det så bra, Hugs&Kisses // Emelie



Denna bilden tog jag när jag såg dom i Köpenhamn


Denna bilden tog jag på Justins konsert i Köpenhamn.

Jag har även varit och sett "The United" och hade en liten meet&greet med dom, även bilder härifrån kan jag gärna lägga upp.

Kommentera

Publiceras ej