Efter skolan stack jag hem och skulle börja plugga osv. Men min syrra skulle klippa mig på ett nytt ställe i närheten så jag tänkte att ja skulle hänga med, men på vägen dit mötte jag Mathilda som skulle till hemmakväll med Linn och handla godis till lägret så jag följde med dom. Hahah, har myyyyckket godis till helgen nu. Kanske lite för mycke? Nja, let´s see. Köpte lite pringles och lite sånt också. Myyys!! 
Jag har dock lite ångest....Jag har inte börjat packa än..., och jag måste till och med gå tidigare från skolan för att hinna hem innan jag blir hämtad. Jaja, om jag så ska stanna uppe hela natten så ska den packas idag, förhoppningsvis. Behöver fixa mig lite också btw, dusha osv. Allt sånt fixar jag förmodligen ikväll så allt är fixat till imorgon. 
Lekte lite med kameran innan, hihi 
 
 
Pusåkram ♥
 

Kommentera

Publiceras ej