Vi stack in till Malmö innan ikväll, vi skulle ju kolla på mobiler och så till mig. Det blev tyvärr ingen mobil hem för min del idag, men nu vet jag iallafall 100 % att jag vill ha den samsungen. Eller egentligen vet jag inte, för jag vill ha en iphone med men sry alla iphone älskare men i phone 5 har typ kommit lika långt som den mobilen jag har nu och den fick jag för drygt två år sen..hahaha. Så snabba är dom i utvecklingen. Nä, men apple behöver verkligen komma med något nytt nu inom mobilväg. För deras datorer är ju helt fantastiska och Ipad och sånt är super. Men just när det gäller mobiler så slår samsung dom. Och då kanske ni tänker att det kommer ju komma en Iphone 5 s och 5c nu. Wow, impad, apple slår till igen...hahaha. Har kollar skillnaderna på 5s och 5an och dom är inte stora. Jag är varken med på samsungs eller apples sida om det nu finns sidor men jag skriver sanningen, sen om man tycker att apple/samsung gör rätt eller fel är helt ens egen åsikt. 
 

Kommentera

Publiceras ej