I måndags - första dagen på höstlovet började jag med att se serien "under the dome", mina föreldrar hade redan sett den, eller iallfall alla 11 avsnitt som var ute, serien bestod av 13 avsnitt men vi har inte hittat dom någonstans. Men iallfall i måndags bestämde jag mig för att börja se serien för att mina föreldrar har sagt att den var super bra och sen så är ju Colin Ford med i den ;) Dom hade verkligen rätt, det är utan tvekan den bästa serien jag någonsin har sett. Den är inte alls som prettylittle liars osv, för visst är pll sjukt bra och man kan se flera avsnitt på rad osv, men det var ändå något specielt med under the dome. Redan igår hade jag sett alla 11 avsnitt och letade som en galning efter dom sista två avsnitten men hittade inte dom någonstans. Så idag så kallar mina föreldrar så hade dom hittat dom två sista avsnitten så idag såg jag färdigt serien. Jag kan absolut inte säga att det var världens bästa slut på det hela. Det var precis som serien bara avslutades mitt i det hela. Så jag hoppas verkligen att det kommer att komma ut fler säsonger snart, eller fler avsnitt osv...för är riktigt spänd hur det hela kommer sluta och jag årkar verkligen inte vänta i ett helt år tills man får reda på det, om dom nu ska börja spela in till våren - om dom ens ska det? Jag har inte en aning. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej