Shirts
 
 

Wildfox Couture summer shirt
2 845 SEK - jades24.com

Wildfox couture sweatshirt
1 080 SEK - asos.com

Each X Other oversized t shirt
890 SEK - my-wardrobe.com

Zoe Karssen sweatshirt
880 SEK - youheshe.com

Jack Wills hoody
580 SEK - jackwills.com

Zoe Karssen relax shirt
525 SEK - boutique1.com

Blue cotton shirt
345 SEK - modekungen.se

Heather gray t shirt
260 SEK - eaglesband.com

Screen print shirt
160 SEK - etsy.com

Summer t shirt
205 SEK - inlovewithfashion.com

Aéropostale white v neck shirt
65 SEK - aeropostale.com

Mango short sleeve top
155 SEK - houseoffraser.co.uk

Monki t shirt
86 SEK - monki.com

Top
86 SEK - tally-weijl.de

Cut out t shirt
82 SEK - newlook.com

div> 
 
 
Ja, jag gjorde ihop detta collaget igårkväll när jag inte hade så mycket att göra. Här ser man ju även att jag gillar tröjor med text eller något citat, bild etc.. Inte bara vanliga tröjor lixom..men ja jag har måånga vanliga tröjor med med jag dras lite extra till "sånna" tröjor hur man nu ens kan göra det till tröjor men ja...haha

Kommentera

Publiceras ej