Okej, denna fredagkväll känns verkligen inte som en fredag kväll och det känns ännu mindre som att det är lördag imorgon. Jag och sandra var på Emporia och jag fick faktiskt med mig en sak hem, en sån skrub kräm från Sephora, kan visa på bild imorgon. Vi hann även att äta inne på jensensböfhus, första gången faktiskt - men det var gott det var det verkligen. Sen har jag mer eller mindre bara kolla på youtube videos hela eftermiddagen, kvällen. Man bli fast, har man hittat en bra och sen bara fortsätter man att kolla på massa olika. Dock är min favorit The Janoskians, fin fina killar det dära. Nä, men sen snozza med Simon&Emil är också grymt kul. Om man känner för att kolla på svenska då såklart. Nä, nu ska jag göra som alla andra dagar och ta och kolla något avsnitt av pretty little liars. - Ha de gött -
 
 

Kommentera

Publiceras ej