1. Var är din mobiltelefon? . Bredvid min säng, bredvid mig.

2. Var är din andra hälft? Har inte hittat den.

3. Ditt hår?. Fult just nu, hahah

4. Ditt humör?  Inte det bästa, men ändå bra.

5. Din dagsplan? Packa till helgen och dusha.

6. Det bästa du vet? Så svårt, beror helt på. 

7. Din dröm i natt? Ingen anning. 

8. Ditt livsmål? resa mycket, jobba som någonting jag gillar, kanske flytta utomlands ngt år?

9. Rummet du är i? Mitt rum

10. Din hobby? Ridning typ

11. Din skräck? Att förlora någon jag verkligen verkligen tycker om.

12. Var vill du vara om sex år? Precis kommit hem efter att varit untomlands typ, eller om jag fortfarande är det.

13. Var var du igår kväll? På ett ställe i vellinge och fixa ögonbryn, ögonfransar, annars bara hemma.

14. Vad är du inte? en björn

15. En sak du önskar dig? fixa till mitt hår, ser förjävligt ut...hahaha

16. Var växte du upp? Malmö, flytta hit där jag bor nu när jag var 7 år. Bodde dock i Bara i 1 år mellan där.

17. Det senaste du gjorde? Packade till konfaläger.

18. Dina kläder? Mysbyxor, hollister tröja, och en handduk på huvudet..hahaha

19. Din tv? 50 tum typ. Internet och sånt finns på.

20. Ditt/dina husdjur? Två katter.

21. Din dator? MacBook Air

22. Din bästa ägodel? Min mobil, dator, cykeln, haha

23. Saknar någon? Verkligen

24. Din bil? Ferrari Enzo

25. Något du inte har på dig? kjol

26. Favoritaffär? åå, kommer inte på vad den heter, men den börjar på K och finns på mobilia.

27. Din sommar? Inget planerat tror jag. Eller konfa läger såklart.

28. Älskar någon? Yes 

29. Favoritfärg? Blå, 

30. När skrattade du senast? Innan idag.

31. När grät du senast? Innan idag av personligaskäl, men mina vänner är dom bästa som finns! Stöttar en och finns där verkligen direkt när man behöver dom, älskar dom!! 

Kommentera

Publiceras ej