Shit, var på en GRYM föreläsning ikväll, grym med feta stora bokstäver. Den handlade om sociala medier och hetter "hur många likes får min bild på facebook?". Den var grym och allt stämmde till 100%, fanns inte ett ända fel. Hon tog upp alla mjöliga appar som vi använder i vardagen, snapchat, vine, facebook, insta, kik, videofyme, wordpress, tumblr, skype, ja fanns nog inte en ända hon missa. Egentligen var föreläsningen endast för vuxna för hon gillade egentligen inte att prata om hur ongdomar är med socialamedler och sånt för ungdomarna imed att man kanske känner sig träffad osv. Men hon hade inte så mycket val, men det gick sjukt bra, fick svara på några frågor imellanåt också imed att jag var ända ungdomen där och så. Vi alla som var med och lyssna blev även bjudna på muffins och kaffe/te. Eller jag sneaka in varmchoklad..haha fanns en sån automat utanför som är gratis. Men innan föreläsningen var det möte med alla föreldrar till konfirmationen, haha, ja, jag var med där med. Lite kul att se hur föreldrar är mot varandra liksom..trodde inte de riktigt. Nä men det är spännande faktiskt se hur stor skillnad det är mellan vuxna och ungdomar. Den är sjukt stor. Beviset kom idag iallafall...haha 
Hoppas ni hade en bra kväll för det hade jag.
 
Godnatt! ♥
 

Kommentera

Publiceras ej