Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag. Men har verkligen inte haft någon tid alls. Jag glömde ladda min dator på natten så jag har inte haft alls mycket batteri på datorn. Sen efter skolan stack jag direkt till stallet, mocka, red, fixa lite där. Såsåsååå mys att va tillbaka. Flera flera veckor sen jag satt på en häst sist. Känslan när man bara ökar galoppen mer och mer...hahah bästa. 
Idag passar jag mina syrror hela kvällen...haha jag som kände för att hitta på något med ma friends. Men de e mys att va hemma med dom med. Ska kolla IDOL med massa gott och så är ju "The Fooo" på teve klockan 19:40, det får man ju verkligen inte missa. Hihihih, när man ser dom ska man tänka att jag har gått med alla dom på stan i stockholm. Jag fattar inte riktigt att jag har gjort det, men jo, jag har pratat med oscar, varit med på Felix insta, nuddat ogge, hahaha..! 
 
På bilden längst ner är jag precis bakom oscar...hahaha (:
 
 

Kommentera

Publiceras ej