hello mina vänner!
 
 
Denna sista veckan innan lovet är faktiskt ganska jobbig haha, men samtidigt helt underbar. Idag efter skolan vid kanske 4? Var jag hemma, stack nästan direkt till stallet och fick med min syrra dit, vilket är sjukt nice, slippa vara där själv. Dock hade vi ganska bråttom så jag mockade snabbt och fixade med hö, vatten och mat. Sedan cyklade vi hem igen. Då min andra syrra skulle ha någon uppvisnings sak på skolan så direkt när vi kom hem blev det en snabb tripp till bk med bilen och sedan till skolan för att kolla på dom. Direkt efter det, vid typ halv sju så blev jag körd till stallet för att jag skulle rida. Det gick faktiskt jätte bra fast det var väääldigt mörkt ute, såg typ ingenting. På vägen ut från stallet dock så blev jag trampad av Ankea (hästen för er som inte vet), hahaha, asså jag hade bara mina gummistövlar på mig...kan ju säga att det gjorde ont. Trodde först jag hade brutit den, men det gick ändå över relativt snabbt så det var ju bra. Det blev även ett super bra ridpass. Jag har dock väldigt ont i halsen och hostar jätte mycket nu, bara jag inte håller på att bli sjuk. Blir alltid det såhär nära jul :(
 
 
Har roliga planer inför imorgon, men dom för ni höra om då. :*
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej