Jag är såhäääääääär taggad inför julen. Så underbart mysig den är, älskar den verkligen. Om man då bortser från alla prov som kommer nu såhär i slutet men annars. Det har ju redan varit första advent och då var jag först i kyrkan imed att jag konfirmerar mig, senare på kvällen var jag på julskyltning med E och V, och såååå mysigt det var! Jag har aldrig riktigt varit på en sån här i byn tidigare och visst det hade varit mysigare om det hade varit snö men ändååå. :* Men jag har inte riktigt fattat att det är december än, men det är kanske inte jätte konstigt imed att det varit det i typ 23 timmar nu, eller typ två dygn när ni läser detta. Nu fattas bara snö, längtar efter snöbollskrig och allt sånt som händer varje år. Hoppas bara det blir snö så det inte blir en snö fri vinter, för det är bara tolvigt av julen isåfall. 
 
Pussss :*
 
 

Kommentera

Publiceras ej