På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur folk ser mig som person. Jag har ingen aning. Tycker dom jag är rolig, tråkig, dryg, glad? Det hade varit så kul och veta. För visst har jag nära vänner som jag vet inte hatar mig..haha men det jag hade tyckt var kul att veta är isåfall varför dom fortfarande är vän med mig? Vad är det som jag gör så ni fortsätter att vara vän med mig? Jag har en egen uppfattning om mig men det betyder inte alls att alla andra har samma uppfattning. Har ni också tänkt så här någon gång? Hade varit lite kul att veta (:
 
 
bild från insta
 

2 kommentarer

felicia

16 Nov 2013 15:36

emelie du är underbar på alla sätt och vis! sjukt rolig, snäll, ja helt enkelt bäst. puss

Svar: älskar diig!!! <333
Emelie Winquist

Philip J

22 Nov 2013 13:29

Jag tycker att du är så jäva snygg!!!!!!!! love u

Kommentera

Publiceras ej