Förstaadvent idag då!, och jag bestämde mig för att jag inte bara kan skippa att blogga tills bloggen har fixats till lite snyggare utan jag bestämde mig för att börja igen, fullt ut. Så får vi hoppas att det går ändå, fast bloggen inte alls ser bra ut just nu. 

Jag förstår inte alls att det redan är december...alltså sista månaden på året, tänk om en månad, ja då har man nog iförsig sovit bort hela dagen med tanke på att det är den första januari då, men då är det 2014. Jag är faktiskt riktigt taggad inför det nya året, eller kanke inte jätte, men det kommer ju hända en del väldigt roliga saker som man bara inte kan missa. Men det tänkte jag berätta när det är lite närmre nyår, jag menar, det är en hel månad kvar. 
Hoppas ni kommer fortsätta att följa min blogg nu och att det blir en blogg som ni kikar in på ofta ;) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej