Någon av er som har någon erfarenhet inom att beställa saker från hemsidan "sheinside"? 
Jag beställde en jacka för någon dag sen men vet inte riktigt nu i efterhand om det var så bra gjort. Jag har läst om många som har haft problem med att företaget bara håller på att klydda och att folk inte får det dom har beställt itid och att det ibland kan ta flera månader. Vissa har inte ens fått sina saker....Också hört om vissa som fått det dom har beställt i perfekt datum då dom skulle få det men när dom ville byta det eller lämna tillbaka så gick det inte fast det står på hemsidan att det går utan extra kostnad. Dom förvarnar heller inte för extra tull som kan läggas på om det skickas långt. Men om det nu blir så att jackan dycker upp hos min inom två veckor så är det super, så jackan var både billig och snygg och perfekt för mig som bara har typ värsta tjocka vinterjackorna. Har tre stycken, eller egentligen fyra men två av dom kan man inte riktigt räkna då det inte alls är min stil. 
 
Så här ser jackan jag har beställt ut, 
 
 

Kommentera

Publiceras ej