Ni anar inte, vi hade sånt bip-test på idrotten idag! De kan typ dö. Hatar det verkligen. För alla ser typ då hur dålig man är. Okej, nä men jag blev iallfall ganska missnöjd, har fått mycket bättre dom gånger innnan. Men okej, jag ska kanske inte va jätte onöjd men vet att jag kunde gjort bättre. Men det är så lätt att säga nu i efterhand. Jaja, har iallfall bestämt att min kondition SKA öka tills nästa bip-test som är i februari någon gång. När jag är färdig här i skolan idag blir det raka vägen hem och börja göra mig igordning. Ska iväg sen ikväll på sådan körövning inför lucian nästa vecka. Konfirmationen ni vet. Det regnar ju hela tiden nu med..asså varför? Allt förstörs när man cyklar till skolan då. 
 
 
 
 

1 kommentarer

jainaba

04 Dec 2013 20:33

Nu har jag bloggens första tävling! Va gärna med!:D
http://blacksugar.blogg.se/2013/december/tavling-vinn-ett-valfritt-skal.html#comment

Kommentera

Publiceras ej