Hejsan bloggen!
 
Jag tänkte berätta lite om vad som hänt dom senaste dagarna, imed att jag inte har skrivit så mycket. 
Igår vid elva tiden stack jag till stallet och skulle rida Siid som är min kompis häst som jag hjälper till med ibland. Det gick iallafall jätte bra fast det var riktigt dåligt väder, det stod lite hinder i ridhuset så passade faktiskt på att ta lite skutt med honom, vilket inte hade kunnat gå bättre. 
På eftermiddagen sen så skulle jag hem till Vanessa och rida Ankea. Det blåste som satan, det var riktigt sjukt faktiskt. Men jag kom iallafall upp på hästryggen och gjorde lite skritt och travövningar på ängen fast det blåste så man nästan flög av..hahaha. 
Igårkväll stack jag faktiskt hem till Linn med Ellen. Vi hade sjukt kul, hahaa. Sen slutade det med att jag sov hos Linn för jag orkade inte riktigt cykla hem. Men det blev iallafall en riktigt cosy kväll. 
Jag har precis kommit hem nu och ska ta och göra mig iordning osv..för om en timme tror jag så kommer hela släkten hem till oss då min syrra fyllde år förra veckan. 
 
Puss puss :*
 
 

Kommentera

Publiceras ej