Godmooorgon!
 
Eller härregud vad jag har hunnit mycket idag, har redan varit runt på två ställen och jobbat, så kännat in lite pengar där, Nu sitter jag mest och pluggar, det vanliga man alltid gör på helger. Vi har ju NO prov på onsdag och fast vår no lärare säger att det kommer va enkelt osv, det är ju klart som fan att det är enkelt för henne....hahah alla hennes no prov hon gör är sinnes svåra, verkligen sjukt svåra. Finns inte en ända i klassen som tycker dom är lätta typ. blö, kanske så de ska va? Ja går ju i en sån svårare grupp men ändååå. Vi har också matte prov på torsdag....eller vänta, jag tror det är tvärtom, så matteprov på onsdagen och no prov på torsdagen. Men matten är jag iallafall inte alls nervös över, hihi. Har alltid gillat matte, eller verkligen inte gillat, men jag har inget emot det iallafall. Vet ni vad jag känner för? Att åka och handla vinter saker osv...behöver nya vinterskor, eller jag har iförsig mina bally skor från förra året men dom sitter inte så bra på längre osv...Sen så har jag, inte uggs men dom ser typ ut som det - från HM, och så har jag ju också mina hunter gummistövlar med en sån tjockhunter strumpa man kan ha i. Så jag har ju lite men behöver ändå förnya lite. Samma med vinterjacka. Jag har en hollister, en racemarin eller vad det heter, och en annan som jag inte har en aning om vilket märke det är. Men hollisterjackan lyser sjukt mycket...hahah, pallar inte synas så mycket om ni förstår vad jag menar? Jag tror jag har hittat min dröm jacka inne på ralph lauren, så får se hur jag gör helt enkelt. (:
love you :* <3
 

Kommentera

Publiceras ej