Woow! 
Nu äntligen är det höstlov, och för min del kan man säga att det blir 2 veckor ifrån skolan då vi har prao veckan direkt efter höstlovet, vilket kommer vara såsåsååå skönt! Specielt nu när man har blivit så skoltrött och haft massor med prov att stressa med så är allting färdigt. Kan knappt tro det själv. 
Anledningen till att jag inte har bloggat idag är många. Har inte haft alls långa raster och hade inte haft någonting att skriva isf om jag nu skulle försöka. Imed att jag var hemma frpn skolan igår för jag var sjuk så var jag tvungen att göra ett stort NO prov idag vilket jag var så sjukt nervös för. Så har egentligen bara gått och tänkt på det hela dagen fram tills två tiden då jag äntligen fick göra det och då satt jag två timmar och bara skrev och skrev, kunde inte beskriva min lycka när jag precis hade gjort färdigt sista uppgiften, hahaha. Efter det hängde jag med ma friends till toppen då dom skulle handla en present, så hade toppen sån rea på massor med saker, så jag passade på att handla ett essie nagellack för bara 40 kr, det är ju sick på riktigt..hahahaa. 
Vad jag precis har kommit hemifrån och vad som hänt ikväll kommer i ett eget inlägg, annars blir detta waay för långt. 
 
pussochhej! :* 
 
 

Kommentera

Publiceras ej