Fan vad jag hatar min mobil! Den är helt sönder, hela mobilen! Den hade 100% batteri igår kväll och när jag vaknade hade den 20 % och laddaren hade varit i hela tiden. Så jag har inte kunnat använda den alls i skolan idag och när jag kom hem satte jag den på laddning för då hade jag 7 % och en halvtimme senare hade den 1%. Asså wtf? Hela batteritet är krachat. Sen så hackar mobilen och allt möjligt, kan inte öppna vissa appar osv. Som tur kommer jag skaffa en ny mobil nu, problemet är bara att det är tre månaders uppsägningstid på abbenomanget, så jag kommer inte kunna byta fören i januari :( Förhoppingsvis kommer jag och min pappa byta mobil tills januari. Så jag får en bra, för han har ju samma mobil som jag bara att det är annan färg. 
 
Puss&kram
Jaden, Willow Smith ♥
 

Kommentera

Publiceras ej