Godkväll sötisar!
 
Har inte blivit så mycket skriv inlägg på sistonde faktiskt..haha, kom och tänka på det nu. Har precis gjort färdigt engelska recension och powerpoint så det är klart. Såå skönt, har hållt på med det i nog två veckor nu. VI hade också SO prov idag, tror faktiskt det gick förväntasvärts bra. Igår hade vi även bild prov och tror faktiskt att även det gick bra. Sen har vi bara matte, spanska och engelska denna veckan sen är allt det över. Dock har vi både No-prov och Matte prov nästa vecka. Matte provet är jag inte så nervös till, brukar inte va det till matte prov. Men till No, fy fan. Det är mest det att jag inte tycker det är kul att plugga no, men att kunna de sen är ju de inget fel på. Sen har vi iallafall bara en vecka kvar i skolan och efter den veckan är det höstlov!! Sååå skönt det ska bli. Veckan efter har vi ju prao så det kommer bli två roliga veckor att se fram imot. Jag ska försöka få in mer skrivinlägg nu, men anledningen att det har kommit upp lite bild inlägg osv, är faktiskt för jag fick en ny mobil i söndags. Samsung Galaxy S4 blev det, i vit. Är sjukt nöjd, och såsåsåsåå glad att jag inte valde Iphone framför denna. Så nu har jag ju en mobil om fungerar och kan därför lägga upp bild inlägg och vanliga inlägg via mobilen, vilket jag inte kunde innan. Så nu ÄR det ändring pågång, och snaaart kommer det en bättre design. 
 

Kommentera

Publiceras ej