Okej, förlåt för att jag lite har skitit i bloggen dom senaste dagarna, ska verkligen ta mig i kragen. Men har verkligen haft 0- insperation och känt att det inte fanns någon idé med något osv...Har inte alls känt för att skriva och massa sånt. För det är en väldig stor press man har på sig när man driver en blogg och jag kände faktiskt bara för att skita i den i några dagar...och det har faktiskt varit så smått skönt att inte ha det över sig hela tiden. Men nu tänkte jag att jag måste ta och bestämma mig. Antingen får jag ta bloggen på alvar eller skita i den på riktigt. Och jag väljer att ta den på riktigt för jag tycker ändå att det är kul och specielt när man ser att statistiken ökar och den gör det när man uppdaterar bra, det har jag verkligen märkt. När jag har varit inne i mina riktiga bloggnings perioder så har jag faktiskt haft förvånandsvärt mycket läsare. Så nu ska det tillbaka!
Bjuder på en gammal bild. 
 

Kommentera

Publiceras ej